Yunet

Kultura

Scena za decu i mlade „Fabrika snova“ sutra započinje novu sezonu

TV Sombor • Redakcija TV Sombor • 9. februar 2023. • 00:00 •

U planu je da se predstave prikazuju jednom mesečno.

Prva predstava koja će biti izvedena, 10. februara, je „Aska i vuk“ Pan Teatra. Predstava počinje u 18 časova, a karte se mogu nabaviti i sat vremena pre izvođenja. Ova predstava rađena po dramatizaciji poznate pripovetke Ive Andrića, govori o snazi umetnosti – kako se fizički slabija ovčica Aska može suprodstaviti daleko snažnijem Vuku, svojim jedinim oružjem – igrom.

Prema rasporedu koji je objavljen 10. marta biće izvedena predstava „Čarobna kuhinja“ Maximus arta. U ovoj predstavi dva kuvara uz šarmantnu igru, predstaviće mališanima važnost voća i povrća i zašto je važna zdrava ishrana. U predstavi igraju Ana Aleksić i Željko Aleksić.

Somborska premijera predstave „Mačak u čizmama“ pozorišta „Sanjalište“ biće izvedena 21. aprila. Bajku o snalažljivom i mudrom mačku, koji je kao zahvalnost najmlađem mlinarevom sinu, što ga je ostavio u životu, pomogao da postane princ, većina dece zna, pa je ova priča proširena i ispričana na malo drugačiji način, uz poruku da treba čuvati prijatelje, da je za sreću potrebno malo i da budemo zadovoljni onim što imamo.

Una Saga Serbica 19. maja za somborske mališane izvešće predstavu „Lepotica i zver“. Prelepoj i ljupkoj Beli se udvara razmetljivi i sebični Gaston,pokušavajući da mu pobegne Bela se izgubi. Tražeći put do svoje kuće nailazi na začarani dvorac u kome se susreće sa čudesnim svećnjakom Svetiljkom.Svetiljko pokušava da pomogne Beli da izadje iz začaranog dvorca u tome ih spreči razjarena zver koja zarobi Belu.

„Igorov magični show“ biće izveden 02. juna. U ovoj mađioničarskoj predstavi Igora Trifunova i njegove magične družine publika će videti i doživeti najbolje iluzije.

Pan teatar sa predstavom „Crvenkapa“ gostuje 07.oktobra. U predstavi se sa decom druže braća Grim, koji pokušavaju, uz dečiju pomoć, da napišu bajku „Crvenkapa“. Da li je Crvenkapa stvarno Crvenkapa ili je Žutokapa, dali je Vuk stvarno tako zao ili je on jedna smotana kukavica. Na ta i još mnoga druga pitanja će braća Grim dati odgovore u ovoj kontakt predstavi, prožetoj songovima i igrom.

Pozorište “Sanjalište” sa predstavom „Pepeljuga“ gostuje 04. novembra. Pepeljuga je priča o lepoj i dobroj devojci koja je živela sa maćehom i ružnim i zlim polusestrama, a sve što je htela je otići na kraljevski bal da upozna princa.

Poslednja dečija predstava u ovoj godini na sceni „Fabrike snova“ biće „Tri junaštva kraljevića Marka“ Pozorišta “Čarapa” biće izvedena 02 decembra. Junaci ove predstave, Kraljević Marko i njegov verni pratilac, konj Šarac, odlučno kreću u potragu za ”zlatnim ključevima” kojima će otključati ”kovčeg” koji krije odgovore na pitanja: šta je prijateljstvo, ljubav, hrabrost, kako postati pravi heroj.

Preporučujemo još …

Vojvođanska događanja
Pregled dana - video